Reklama kontekstowa to nowoczesna forma reklamy internetowej, z którą internauci mają styczność podczas przeglądania interesujących ich stron. Polega na takim dobraniu treści reklamy, aby w jak największym stopniu była dopasowana do treści stron, na których jest prezentowana. Założenie reklamy kontekstowej jest takie, że użytkownik chętniej kliknie w reklamę, gdyż jest dopasowana do kontekstu, czyli treści strony, na której jest wyświetlana.

 

Zalety reklamy kontekstowej:

  • Nieinwazyjny charakter - reklama kontekstowa „nie narzuca się” internaucie, dzięki czemu odznacza się wysoką akceptowalnością i pozytywnym odbiorem.
  • Precyzyjne targetowanie - wyświetlenie reklamy można ograniczyć do konkretnego regionu (np. konkretne miasto bądź województwo).
  • Pełna kontrola kosztów - najbardziej rozpowszechnionym modelem płatności jest model PPC (płatność za kliknięcia). Dzięki temu płacisz tylko za efekt, czyli za przejście internauty do reklamowanego serwisu.
  • Możliwość optymalizacji kampanii w trakcie jej trwania - reklama kontekstowa to bardzo elastyczna forma reklamy. Możesz zmienić grupę docelową, słowa kluczowe, treść reklamy czy zasięg w dowolnym momencie trwania kampanii.
  • Wysoka skuteczność - reklama kontekstowa emitowana jest wyłącznie użytkownikom zainteresowanym określonym produktem/usługą, a więc potencjalnym klientom.
  • Różnorodność form - reklama kontekstowa może przybrać formę tekstową, graficzną, video, flash.

 

Nasze usługi w zakresie reklamy kontekstowej obejmują:

  • profesjonalny dobór promowanych fraz i witryn, na których umieszczane będą reklamy,
  • tworzenie treści reklamy,
  • projektowanie reklam graficznych, video i flash,
  • monitoring wejść na poszczególne frazy,
  • systematyczną modyfikację kampanii.