Pozycjonowanie stron to proces, który składa się z kilku etapów. Kroki, jakie podejmujemy od momentu przyjęcia zlecenia, są następujące:

 

  • Rozmowa z Klientem - pozwala rozpoznać i ustalić wstępną strategię kampanii e-marketingowej firmy.
  • Analiza oraz dobór wyrażeń kluczowych - stosujemy narzędzia pozwalające dobrać słowa najbardziej odpowiadające treści strony, aby maksymalnie zwiększyć odwiedzalność witryny i uzyskać najwyższą konwersję.
  • Optymalizacja strony - po akceptacji fraz kluczowych rozpoczynamy pracę nad optymalizacją kodu witryny (czasami również struktury) i optymalizacją treści, aby wyczulić roboty wyszukiwarek na dobrane słowa kluczowe. Optymalizacja strony jest niezbędna w dalszym procesie pozycjonowania.
  • Pozycjonowanie strony - obejmuje właściwe działania pozycjonujące. Jest to główny i stały etap usługi, który trwa od momentu zoptymalizowania witryny. Na ten etap składają się m.in. analiza pozycji Twojej strony oraz stron konkurencji, działania SEO PR, ponowna analiza słów kluczowych, reoptymalizacja itp.