Firma usługowa

Problem

  • przestarzała strona, nieatrakcyjna wizualnie i słabo widoczna w Google
  • niewiele odwiedzin i zapytań ze strony www

Cele:

  • poprawa wizerunku i widoczności w Google
  • zwiększenie liczby zapytań ze strony www

Etapy działań:

  • 1
    projekt i wdrożenie nowej strony www w ciągu 4 tygodni od zawarcia umowy
  • 2
    uruchomienie testowej kampanii Google AdWords o zasięgu lokalnym (aby określić najskuteczniejsze słowa kluczowe generujące ruch i zapytania)
  • 3
    pozycjonowanie i optymalizacja strony na najskuteczniejsze (lokalne) słowa kluczowe generujące ruch i zapytania

Efekty:

  • wzrost średniej miesięcznej liczby odwiedzin o 400% w ciągu 3 miesięcy od rozpoczęcia działań

  • 10 zapytań pacjentów ze strony www, w ciągu 3 miesięcy od rozpoczęcia działań

  • aktualnie strona www generuje 5-8 zapytań miesięcznie

Stały koszt miesięczny za całość działań:

Zapytaj o cenę

netto/mc