Google śledzi również niezalogowanych!

Dotychczas Google, celem dostarczenia tylko i wyłącznie zalogowanym użytkownikom „bardziej adekwatnych” wyników wyszukiwania, uwzględniało dane o historii wyszukiwania i kliknięciach.

Czytaj cały artykuł »

Google: treści będą płatne...

Google poinformowało, że wprowadza program: First Click Free. Jak sama nazwa wskazuje, pierwsze kliknięcie na odnośnik znaleziony w Google będzie bezpłatne. Przy następnych kliknięciach dokonanych przez użytkownika wyświetli się informacja o możliwości wykupienia subskrypcji lub zapłacenia za konkretny tekst.

Czytaj cały artykuł »

Nowość w wynikach Google!

W Google pojawiła się nowa funkcjonalność. Dotyczy ona niektórych serwisów posiadających głęboką strukturę kategorii.

Czytaj cały artykuł »

Nowy silnik Google już po świętach

Google poinformowało, iż zakończone zostały właśnie testy silnika Caffeine.  Zostanie on wprowadzony do wszystkich wyszukiwarek już po świętach.

Czytaj cały artykuł »

Nowe opcje wyszukiwania w Google już dostępne!

Użytkownicy polskiej wersji wyszukiwarki Google.pl mogą już korzystać z nowych opcji wyszukiwania. Sprawdź jakie nowe funkcje zostały udostępnione.

Czytaj cały artykuł »

„Google uwalnia dane”

Zespół inżynierów Data Liberation Front (Front Wyzwolenia Danych) wraz z Google podpowiada użytkownikom jak bez trudu importować i eksportować swoje dane poprzez proste w obsłudze funkcje.

Czytaj cały artykuł »

"Co działa w polskim e-commerce"

Biznes 2.0 przy współpracy z Conditum, Divante oraz Instytutem Badania Rynku  i Opinii społecznej IMAS Internatonal przygotowało raport realnie prezentujący najważniejsze czynniki wpływające na sukcesy i porażki biznesu internetowego. Jednym z podstawowych założeń  było wyróżnienie  sprawdzających się w biznesie internetowym metod promocji.

Czytaj cały artykuł »

Internetowe banery – giganty

Reklamy banerowe w Internecie tracą znaczenie na rzecz reklamy w wyszukiwarkach. Skuteczną  odpowiedzią na tę sytuację mają być  wielkoformatowe kampanie graficzne. Czy to jednak wystarczy, żeby Internauta kliknął w reklamę?

Czytaj cały artykuł »

Najnowsza twarz reklamy nie boi się kryzysu!

Kryzys osłabia kolejno wszystkie tradycyjne media reklamowe. Spada zainteresowanie zarówno reklamą prasową, jak i telewizyjną. Rośnie natomiast popularność wyszukiwarek jako nośnika reklamowego.

Czytaj cały artykuł »

Google aktualizuje silnik wyszukiwania!

Firma Google dokonała aktualizacji silnika własnej wyszukiwarki. Jak firma twierdzi, poprawiona została szybkość oraz jakość wyników.

Czytaj cały artykuł »