Jakie marki najwięcej wydają na reklamę w Google?

Serwis marketingowy Ad Age opublikował raport, dzięki któremu możemy dowiedzieć się, kto w czerwcu najwięcej wydał na reklamę w Google. Na czołowym miejscu plasuje się amerykańska sieć mobilna AT&T z sumą 8 mln dol.

Czytaj cały artykuł »

Facebook opatentował algorytm wyszukiwania

Serwis społecznościowy Facebook otrzymał na wyłączność możliwość stosowania w swojej wyszukiwarce algorytmu opartego na zachowaniach użytkowników. W myśl opracowanego przez Facebook rozwiązania, im więcej osób będzie klikało w dane treści, tym wyżej dana strona www będzie pojawiała się w wynikach wyszukiwania.

 

 

Czytaj cały artykuł »

Google Realtime – nowy poziom wyszukiwania

Google zaprezentowało swoją najnowszą usługę, która pozwala na wyszukiwanie w sieci wieści z ostatniej chwili, a nawet aktualnych wpisów na Twitterze i Facebooku. To nowość, której nie mają nawet wyszukiwarki tych serwisów. Usługa działa już w Polsce.

 

Czytaj cały artykuł »

Google ulepsza wyszukiwarkę obrazów

Koncern z Mountain View odświeżył wyszukiwarkę obrazów, uruchamiając m.in. lepszy wariant szperacza. Na liście wyników będzie obecnie pokazywać się większa liczba grafik.

Czytaj cały artykuł »

Google AdWords: nowa funkcja kierowania słów kluczowych jest już dostępna globalnie

Modyfikator dopasowania przybliżonego to nowa funkcja w programie Google AdWords, która umożliwia tworzenie słów kluczowych o większym zasięgu niż w przypadku dopasowania do wyrażenia oraz lepszą kontrolą, niż w dopasowaniu przybliżonym. Od teraz z opcji tej korzystać będą mogli użytkownicy na całym świecie.

Czytaj cały artykuł »

Google sprawdza poprawność językową

W wyszukiwarce Google zaimplementowany został tzw. mechanizm sugestii – funkcja odpowiedzialna za sprawdzanie kontekstowe pisowni.

Czytaj cały artykuł »

AdWords Product Extensions wzbogacony o nową opcję

Google wprowadził kolejne rozszerzenie dla AdWords Product Extensions. Wyświetla ono ocenę oraz opinię sklepu internetowego wystawioną przez użytkowników w reklamach kontekstowych w postaci ilości gwiazdek oraz linku z liczbą opinii na temat sklepu.

Czytaj cały artykuł »

Google testuje reklamowy model CPA

Jak podaje portal e-biznes.pl Google ma wykorzystać model CPA w celu śledzenia akcji podejmowanych przez Internautów pod wpływem reklam.

Czytaj cały artykuł »

Polska wersja mobilnych AdWordsów już dostępna

Polacy mogą korzystać już z mobilnej wersji AdWords przeznaczonej dla telefonów komórkowych z systemami Android oraz iPhoneOS. Do tej pory nie była ona dostępna w języku polskim.

Czytaj cały artykuł »

Linki witryny dostępne dla każdej kampanii AdWords

Od teraz klienci AdWordsów będą mogli skorzystać z dodatkowych linków w dowolnej kampanii reklamowej. Podczas podawania frazy, Google automatycznie określi czy reklama spełnia wymogi i może wyświetlać linki witryny.

Czytaj cały artykuł »