Dłuższe nagłówki dla wybranych reklam AdWords

Parę dni temu Google ogłosił zmianę dotyczącą prezentacji reklam AdWords wyświetlanych nad wynikami organicznymi. W przypadku niektórych reklam pierwsza linia opisu zostanie przeniesiona do nagłówka, dzięki czemu linia tytułu wyświetli nawet do 63 znaków. Przeprowadzone przez Google testy pokazały, ze takie rozwiązanie sprzyja wyższym wskaźnikom CTR.

Czytaj cały artykuł »

Narzędzie kierowania kontekstowego: jeszcze efektywniejsze kampanie reklamowe

Google udostępnił nowe narzędzie, dzięki któremu można łatwiej i szybciej tworzyć bardziej efektywne kampanie kierowane kontekstowo. Korzystając z Narzędzia kierowania kontekstowego możemy jeszcze skuteczniej realizować dla naszych klientów kontekstowe kampanie reklamowe.

Czytaj cały artykuł »

Google AdWords ma już 10 lat!

Internetowy program reklamowy AdWords powstał w 2000 roku – kilka lat po założeniu firmy Google przez Larry'ego Page'a i Sergeya Brina. Ponieważ historia usługi mocno splata się z historią partnerów oraz firm, które z AdWords skorzystały, Google zaprasza do wspólnego świętowania.

Czytaj cały artykuł »

Google Instant zmniejszył CPC o 3,5%

Jak wynika z badań firmy Marin Software, wprowadzenie Google Instant miało pozytywny wpływ na Google AdWords, zarówno dla Google, jak i reklamodawców. Zwiększyły się dochody Google i jednocześnie spadł koszt jednego kliknięcia.

Czytaj cały artykuł »

Wyszukiwarka Miejsc: szybkie i łatwe wyszukiwanie lokalne

Google wprowadził nową funkcjonalność – Wyszukiwarkę Miejsc. To nowy sposób pokazywania lokalnych wyników wyszukiwania, który organizuje informacje wokół miejsc. Wyniki gromadzone są wokół konkretnych lokalizacji, dzięki czemu łatwiej będzie można je porównywać i zdecydować dokąd pójść.

Czytaj cały artykuł »

Wydatki na reklamę online w Polsce rosną

Wartość polskiej reklamy internetowej w I połowie br. wyniosła 777 mln zł, czyli o 18% więcej niż rok wcześniej – wynika z badania IAB AdEx. Najbardziej na udziałach w rynku zyskał SEM.

Czytaj cały artykuł »

Nowy przewodnik SEO od Google

Google udostępniło nową wersję przewodnika po pozycjonowaniu, który przeznaczony jest dla początkujących i średniozaawansowanych w SEO właścicieli stron www. Przewodnik stanowi oficjalny zbiór porad dotyczących optymalizacji i pozycjonowania stron.

Czytaj cały artykuł »

Polacy wyszukują najwięcej w Europie

Jak wynika z badań brytyjskiej firmy comScore Polacy najczęściej w Europie korzystają z wyszukiwarek. Średnia liczba zapytań na osobę w sierpniu wyniosła 156, odwiedzaliśmy głównie strony Google, a zaraz potem rodzime serwisy, m.in. Naszą Klasę, Onet, WP.

Czytaj cały artykuł »

Google Instant - wyniki już w trakcie wpisywania zapytania

W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność. Dzięki Google Instant wyniki wyszukiwania będą wyświetlały się już w trakcie wpisywania zapytania. Według wyliczeń Google, czas zaoszczędzony dzięki nowej funkcjonalności wynosi od 2 do 5 sekund na każde wyszukiwanie.

Czytaj cały artykuł »

Google wprowadza zmiany do swojego algorytmu

Pod koniec sierpnia Google wprowadził kilka zmian w swoim algorytmie wyszukiwania. Nowość dotyczy zwiększenia liczby rezultatów wyświetlanych dla jednej witryny. Dzięki temu użytkownik będzie mógł szybciej dotrzeć do interesujących go treści zawartych na stronach danej witryny.

 

Czytaj cały artykuł »