Szukasz specjalistów od bezpiecznego i skutecznego pozycjonowania? Wypełnij formularz >>


Pozycjonowanie stron (ang. Search Engine Optimization - SEO) to szereg działań zmierzających do osiągnięcia przez stronę www jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych tematycznie związanych z tą witryną.

 

Celem pozycjonowania jest pozyskiwanie wartościowych wejść z wyszukiwarek internetowych. Sama pozycja jest efektem pośrednim, bo czym wyżej stoi strona, tym większa szansa na odwiedziny użytkownika. A większy ruch na stronie może prowadzić do wzrostu sprzedaży. Większość internautów nie wychodzi poza pierwszą stronę wyników, dlatego tak ważne jest osiągnięcie wysokiej pozycji, najlepiej w TOP 10.


Pozycjonowanie stron www to obecnie jedna z najskuteczniejszych form promocji online. Jest to jednak proces długofalowy. Na efekty działań czasami trzeba poczekać nawet kilka/kilkanaście miesięcy. Jeżeli firma pozycjonująca gwarantuje Ci błyskawiczne osiągnięcie wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, oznacza to, że najprawdopodobniej stosuje techniki Black Hat SEO - a  to w krótkim czasie może spowodować nałożenie kary przez Google (tzw. filtr ręczny i/lub algorytmiczny).

 

 

Na czym polega pozycjonowanie stron www?

Pozycjonowanie to nie tylko zdobywanie odnośników (linków) prowadzących do pozycjonowanej strony. Firmy często od tego zaczynają działania pozycjonujące, a tak naprawdę pozyskiwanie linków to etap dużo późniejszy. Prace nad pozycjonowaniem zawsze należy rozpoczynać od gruntownej analizy i optymalizacji serwisu - strona po stronie. Dopiero po przeprowadzeniu działań optymalizacyjnych - zarówno w kodzie, jak i treści strony – należy skupić się na budowaniu wartościowego zaplecza linków oraz innych działaniach pozycjonujących. Dzięki takiej kolejności działań serwis www ma szanse na osiągnięcie wysokiej i stabilnej pozycji. Pamiętaj jednak, że algorytm wyszukiwania stale się zmienia i nie jest możliwe osiągnięcie wysokiej pozycji raz na zawsze. Pozycjonowanie to działanie ciągłe, wymagające stałej uwagi i pracy. O pozycji strony decydują dziesiątki czynników i nikt (poza inżynierami Google) nie zna ich wszystkich.

 

Kto może skorzystać z pozycjonowania?

Z pozycjonowania może skorzystać każdy, kto chce efektywnie wypromować swoją stronę internetową, a przy tym ma czas i określoną ilość pieniędzy. Na pozycję strony pracuje się wiele tygodni, a nawet miesięcy. Na początku drogi koszty mogą być dość wysokie – trzeba przeprowadzić m.in. audyt serwisu oraz optymalizację kodu i treści strony. Jednak poniesione koszty to inwestycja, która z czasem się zwróci. Gdy strona zacznie osiągać coraz wyższe pozycje, koszty pozycjonowania będą już dużo niższe.

 

Jeżeli zależy Ci na szybkich wynikach kampanii i masz budżet do jednorazowego wydania, zobacz ofertę na linki sponsorowane.

 

Zalety pozycjonowania:

  • Efektywność - pozycjonowanie zwiększa ruch na stronie, co może przełożyć się na wzrost sprzedaży.
  • Wiarygodność - internauci ufają naturalnym wynikom wyszukiwania.
  • Zwiększona rozpoznawalność marki - firmy, których strony internetowe znajdują się w czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania, uznawane są za liderów w danej branży.
  • Brak barier geograficznych - ze swoją ofertą możesz dotrzeć do klientów na całym świecie, przy czym zawsze jest to klient potencjalnie zainteresowany Twoimi produktami lub usługami.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Przeprowadzimy audyt stanu technicznego Twojej strony/stron pod kątem wymogów Google
  • Przeprowadzimy analizę działań Twojej konkurencji
  • Wyznaczymy optymalną strategię Twoich działań (które pozwolą wyprzedzić konkurencję)
  • Zmierzymy rezultaty dzięki analityce internetowej (Google Analytics) i określimy realne cele 
  • Zrealizujemy niezbędne działania dzięki którym osiągniemy wyznaczone cele

Jak będziemy się rozliczać?

Dajemy możliwość wyboru spośród 2 form rozliczeń:
- ryczałt - stała opłata abonamentowa (umowa na minimum 6 miesięcy)
- time & material - opłata za realny czas pracy naszych specjalistów w danym miesiącu wg ustalonej stawki godzinowej (umowa bezterminowa)


Dlaczego nie rozliczamy się "za pozycje"?

Rozliczanie "za pozycje" to łatwy sposób na namówienie Klienta do współpracy, stosowany przez większość handlowców polskich firm pozycjonerskich. Taka forma rozliczeń jest jednak niebezpieczna dla Klienta, z uwagi na konieczność wykorzystywania przez agencję agresywnych metod pozycjonowania (bo bez szybkich efektów - nie uzyska się wynagrodzenia), niezgodnych z wytycznymi Google - a to naraża pozycjonowaną stronę na nałożenie dotkliwej kary (filtr ręczny lub algorytmiczny) wykluczającej z wyników wyszukiwania na dłuższy okres czasu. Nie stosujemy tego typu metod, nie zależy nam na walce o Klienta "za wszelką cenę", dlatego też nie rozliczamy się "za pozycje". 

Jeśli mamy pozycjonować daną stronę bezpiecznie i skutecznie, nie możemy pracować pod presją czasu - uzyskanie stabilnych efektów wymaga bowiem cierpliwości.

W zamian za naszą wiedzę i pełne zaangażowanie - jak każdy specjalista w swojej dziedzinie - oczekujemy uczciwego, regularnego wynagrodzenia, adekwatnego do wkładu naszej pracy.

Pracujemy dla Klientów, dla których takie warunki są zrozumiałe, uczciwe i akceptowalne.

 

Jeśli zależy Ci na pozycjonowaniu bez ryzyka - Wyślij zapytanie >>