Analiza ruchu na witrynie internetowej to niezbędny element badania skuteczności działań e-marketingowych, takich jak pozycjonowanie stron czy kampanie ppc. Za jej pomocą można się dowiedzieć m.in. czy zwiększył się ruch na stronie, skąd ten ruch pochodzi, które strony są najczęściej odwiedzane oraz jaka jest skuteczność dobranych słów kluczowych. Prawidłowo zebrane informacje pozwalają zlokalizować i wyeliminować słabe punkty serwisu, a także optymalizować działania e-marketingowe.

 

Dobrze przeprowadzona analiza ruchu na stronie odpowie Ci na pytania:

  • Czy liczba osób odwiedzających Twoją stronę rośnie czy maleje?
  • Ile procent odwiedzających powraca na stronę, a jaki odsetek stanowią nowe wizyty?
  • Czy czas spędzony na witrynie wydłuża się?
  • Jak poruszają się po Twoim serwisie internauci?
  • W co użytkownicy na stronie najczęściej klikają?
  • Czy wszystkie informacje są prawidłowo rozłożone na stronie?
  • Które miejsca w Twoim serwisie są najlepsze na reklamę?
  • Które podstrony Twojego serwisu są dla odwiedzających najbardziej interesujące, a które obszary w ogóle nie uczęszczane?
  • Jakie słowa kluczowe są najodpowiedniejsze do promocji Twojej strony?
  • Czy Twoja strona www jest skuteczna w wypełnianiu celów biznesowych?

 

W ramach naszych usług ferujemy:

  • instalację statystyk bezpłatnych (Google Analytics) i płatnych (gemiusTraffic, urchin, stat24 itp),
  • raportowanie i pomoc w analizie statystyk strony.

 

Spośród wielu dostępnych narzędzi polecamy Google Analytics, ponieważ:

  • jest darmowy,
  • doskonale integruje się z innymi usługami Google,
  • jest bardzo prosty do zaimplementowania w serwisie www,
  • jest prosty w obsłudze i bardzo czytelny,
  • daje pełną kontrolę nad działaniami SEO i SEM.

 

Zobacz prezentację systemu Google Analytics

 

Więcej informacji na temat Google Analytics znajdziesz na oficjalnej stronie systemu.

 

Zobacz również: