Wyszukiwarka e-commerce w wersji 2.0 od Google już dostępna

Google wydało wersję 2.0 swojej zewnętrznej wyszukiwarki e-commerce. Ma ona zapewnić użytkownikom większe możliwości w zakresie obsługi klienta oraz zarządzania promocjami. Dodatkowo ulepszono nawigację i schemat wyszukiwarki.

 

Wprowadzenie pełnego panelu „merchandising” ma zapewnić większą kontrolę nad promocjami produktów, kolejnością wyświetlania i filtrowania w zależności od zapytań. Dodatkowo właściciele sklepów mogą dokonać powyższych zmian samodzielnie, bez znajomości kodu. Panel ten wzbogacono również o nowy intuicyjny system zarządzanie promocjami, oparty na pasku nawigacyjnym z rożnymi filtrami, który pozwala w prosty sposób sklasyfikować dany produkt.

 

Do nowej wersji wyszukiwarki dodano również opcję auto-uzupełniania zapytań, dzięki czemu oferuje ona znacznie lepsze wyniki wyszukiwania niż dotychczas, które zwracane są w mniej niż sekundę.

 

Dodatkowo ulepszono nawigacjęschemat wyszukiwarki, dzięki czemu od teraz kupujący będzie mógł przechodzić bezpośrednio z witryny do wyszukiwarki produktów.

 

Obecnie zewnętrzna wyszukiwarka Google dla handlu elektronicznego jest dostępna jedynie dla właścicieli sklepów internetowych w USA.

 

Źródło: sprawnymarketing.pl

powrót do aktualności