Nie zapomnij o wersji mobilnej swojego serwisu

Google coraz mocniej wywiera nacisk na właścicieli serwisów aby zaczęli dbać o swoje wersje mobilne. Jeśli zależy nam na utrzymaniu dobrej pozycji oraz nie chcemy być pominięci w targetowaniu kampanii adwords, powinniśmy zadbać o to jak prezentuje się nasz serwis na urządzeniach mobilnych.

 

W wyniku tej zmiany, reklamy zoptymalizowane dla sieci komórkowej będą miały lepsze wyniki w Adwords oraz korzystnie wpłyną na przyciągnięcie większej liczby odwiedzających.

Jakość strony docelowej jest jednym z kilku czynników, które determinują wyniki reklamodawcy odnośnie słów kluczowych.

 

Google nie tylko idzię w stronę lepszej optymalizacji wyników pod tym punktem, ale także sam wychodzi na przeciw oczekiwaniom udostępniając np.: kreatory serwisów mobilnych.

 

Jeśli Twój serwis jeszcze nie doczekał się wersji mobilnej to nie czekaj i uruchom taką wersję już dziś.

powrót do aktualności