Narzędzie kierowania kontekstowego: jeszcze efektywniejsze kampanie reklamowe

Google udostępnił nowe narzędzie, dzięki któremu można łatwiej i szybciej tworzyć bardziej efektywne kampanie kierowane kontekstowo. Narzędzie kierowania kontekstowego dostępne jest na razie w wersji beta dla części reklamodawców. My jesteśmy w tej grupie, dzięki czemu już teraz możemy korzystać z narzędzia i jeszcze skuteczniej tworzyć dla naszych klientów kontekstowe kampanie reklamowe.

 

Narzędzie kierowania kontekstowego automatycznie generuje grupy reklam i listy słów kluczowych na potrzeby kampanii w sieci reklamowej Google. Dzięki narzędziu w ciągu kilku minut można opracować nawet setki list słów kluczowych, zwiększając skuteczność danej kampanii i zapewniając dokładne kierowanie reklam. Oznacza to, że w krótkim czasie można zwiększyć liczbę kliknięć i konwersji.

 

Do tej pory trzeba było poświęcić trochę czasu i ręcznie utworzyć osobne grupy reklam dla każdej z linii produktów. Teraz można to zrobić automatycznie - wystarczy wprowadzić do narzędzia kategorię produktu, ustawić lokalizację i język, a następnie kliknąć „szukaj”.

 

Przykład: Przedsiębiorca X zajmuje się sprzedażą odzieży damskiej. Jeśli umieści w narzędziu kategorię „odzież damska”, narzędzie to automatycznie wygeneruje bardziej szczegółowe grupy reklam i dopasuje do nich słowa kluczowe o jeszcze węższej tematyce. Są to oddzielne grupy reklam, które mogą się przyczynić do zwiększenia ruchu na stronie i w efekcie wzrostu sprzedaży, a które niekoniecznie przychodzą do głowy, gdy kampania jest tworzona ręcznie.

 

Kliknij, aby powiększyć.

 

 

Listy słów kluczowych o wąskiej tematyce są podstawą skutecznego kierowania kontekstowego. Nowe narzędzie udostępnione przez Google może pomóc przyspieszyć osiąganie celów stawianych kampaniom prowadzonym w sieci reklamowej.

 

Źródło: adwords-pl.blogspot.com

powrót do aktualności