Linki witryny dostępne dla każdej kampanii AdWords

Pod koniec zeszłego roku, w sieci reklamowej AdWords pojawiła się możliwość umieszczania linków witryny (AdSitelinks) w kampaniach reklamowych.

 

AdSitelinks stanowi poszerzenie reklamy AdWords o dodatkowe linki do podstron strony docelowej. Dotychczas z opcji dodatkowych linków mogły skorzystać tylko te reklamy, które wyświetlane były na unikalne dla firmy frazy np. marka oraz osiągnęły wysoki wynik jakości (Adrank – WJ x max. CPC).

 

W związku z dużą popularnością tej formy reklamy oraz średnio o pond 30% większą klikalność, Google wprowadziło możliwość umieszczania Ad Sitelinks w bardziej ogólnych oraz niemarkowych kampaniach.

 

Od teraz klienci AdWordsów będą mogli skorzystać z dodatkowych linków w dowolnej kampanii reklamowej. Podczas podawania frazy, Google automatycznie określi czy reklama spełnia wymogi i może wyświetlać linki witryny.

 

Źródło: sprawnymarketing.pl

powrót do aktualności