Konkurencja Google z Microsoftem zaczęła się na dobre!

Google rozpoczyna kampanię reklamującą jego pakiet aplikacji biurowych dla firm – podaje Gazeta.pl. Już wkrótce obok głównych dróg w USA pojawią się ogromne billboardy. Wszystko wskazuje na to, że konkurencja z Microsoftem zaczęła się na dobre, a Google aktywnie dąży do opanowania innych rynków niż wyszukiwanie.

 

Jak twierdzi Gazeta.pl Google w ramach swojej nietypowej kampanii wydzierżawi billboardy ustawione wzdłuż głównych dróg w San Francisco, Nowym Jorku, Chicago i Bostonie. Ukazywać się będą na nich komunikaty zachęcające do zakupu Aplikacji Google dla firm.

 

Nietypowa kampania Google ma sprawić, że firma ta nie będzie kojarzona w szerokiej świadomości społecznej tylko i wyłącznie z wyszukiwarką. Dodatkowo Google zadba o swój proekologiczny wizerunek. Materiały użyte w kampanii zostaną poddane recyclingowi. Powstaną z nich torby na komputery i zakupy.

 

Gazeta.pl podkreśla, że kalifornijska firma musi bardziej agresywnie zagrać na rynku aplikacji biurowych. Nie może czekać spokojnie wobec faktu, że Microsoft ogłosił darmowy dostęp do pakietu biurowego MS Office. Jednocześnie nowa wyszukiwarka Bing szybko zdobywa użytkowników. W efekcie porozumienia Microsoft- Yahoo może ona uzyskać 1/3 udziałów w rynku.

 

Źródło: Gazeta.pl

powrót do aktualności