Google AdWords Professional Search jest już dostępna!

Poszukując w sieci fachowców z dziedziny marketingu online, social media, bądź innej branży, można natrafić na oferty różnych osób. W rzeczywistości nie wszystkie z nich okazują się profesjonalistami. Trudno jednak sprawdzić kwalifikacje każdej jednostki zamieszczającej swoje ogłoszenie w sieci.

 

Google Advertising Professional Search stworzona została jako środek zaradczy na ten problem. Pozwoli ona użytkownikom na wyszukiwanie w obrębie ich regionu specjalistów zajmujących się min. marketingiem w Internecie. Ogromnym atutem tego narzędzia jest, że odnajduje ono tylko specjalistów, których umiejętności zostały potwierdzone przez Google. Natomiast, aby uzyskać tytuł specjalisty Google Advertising Professionals należy nie tylko zdać egzaminy, ale i udowodnić swoją wiedzę w praktyce. Jednym słowem, osoby te muszą wykazać dogłębne zrozumienie programu AdWords.

 

Dodatkowo wyszukiwarka pozwala użytkownikom na wyszukiwanie w zależności od lokalizacji i ich budżetu reklamowego. Internauci mogą otrzymać także wyniki, w zależności od rodzaju reklamy, wybierając np. tradycyjne formy (print i TV), search engine optimization, doradztwo gospodarcze, Programy partnerskie, nowe media (Mobile & Social Networks) i inne.

 

Obecnie Google AdWords Professional Search jest dostępna wyłącznie w USA, w fazie beta. Można jednak spodziewać się, iż niebawem wejdzie na rynki międzynarodowe.

 

 

powrót do aktualności